Yachts International – Internacionalizacija poslovanja MSP-ova – Faza 2

Opeativni Program Konkurentnosti I Kohezije
Europska Unija Zajedno Do Fondova EU
Europski Strukturni I Investicijski Fondovi
Cannes 04

Glavni cilj projekta je povećati prodajne i izvozne kapacitete tvrtke D.Š. SAVJETOVANJE predstavljanjem proizvoda na ključnim sajmovima i povezivanjem s potencijalnim klijentima. Društvo će sudjelovati na 10 sajmova kroz 24 mjeseca provedbe projekta, a s nastupom na tržištima u Francuskoj, Monaku, Njemačkoj, SADu, UAEu i Sloveniji. Društvo će predstaviti svoje usluge i proizvode potencijalnim klijentima iz nautičke, modne i lifestyle branše. Cilj je povezivanje društva sa ključnim i strateškim kontaktima za širenje, razvoj i internacionalizaciju poslovanja.

Projekt je sufinancirala Europska Unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj
  • Broj ugovora: KK.03.2.1.16.0036
  • Nositelj projekta: D.Š. Savjetovanje d.o.o.
  • Trajanje provedbe projekta: od 1.5.2019.
    do 1.5.2021. godine
  • Ukupna vrijednost projekta: 1.363.120,80 HRK
  • Ukupni prihvatljivi troškovi: 1.070.400,00 HRK
  • Bespovratna sredstva EU: 909.840,00 HRK
  • Vlastita sredstva: 160.560,00 HRK
  • Kontakt osoba: Darko Šupuk, direktor
    +385 91 3808 012 / darko@yachtscroatia.hr

Kratki opis

Prijavitelj projekta D.Š. Savjetovanje d.o.o. prijavitelj je projektnog prijedloga „Yachts International“. Svrha projekta je doprinijeti jačanju gospodarskih aktivnosti RH kroz osnaženje izvoznih kapaciteta MSP-ova. Glavni cilj projekta je povećati prodajne i izvozne kapacitete tvrtke D.Š. SAVJETOVANJE predstavljanjem proizvoda na ključnim sajmovima i povezivanjem s potencijalnim klijentima.
Društvo D.Š. Savjetovanje je osnovano 2008. godine u Splitu te se bavi izdavanjem časopisa Yachts Croatia, jedinog časopisa o yachtingu i lifestyleu u regiji koji nudi široki spektar informacija iz svijeta jahtinga, financija, luksuznih nekretnina, dizajna, privatne avijacije, o jadranskim nautičkim odredištima, te modi. Također, društvo se bavi uslugama grafičkog dizajna za veliki broj klijenata.
U skladu s glavnim ciljevima, društvo provedbom projekta planira osnažiti izvozne kapacitete kroz povezivanje s novim tržištima, povezivanje sa ključnim novim klijentima. Provedbom projekta prijavitelj namjerava sudjelovati na ukupno 10 internacionalnih sajmova na kojima će predstaviti vlastite usluge. Radi se o najvećim sajmovima u nautici i yachtingu te na iste dolaze potencijalni klijenti iz cijeloga svijeta. Radi se o specifičnom načinu privlačenja klijenta koji je na svjetskoj razini više vezan uz industriju nego uz samo novo tržište. Ipak, glavna prepoznata tržišta koja se ciljaju ovim projektom su: Slovenija, Francuska i Monako, SAD, Njemačka, UAE.

Sumarno, prijavitelj će usluge predstaviti na sljedećim sajmovima:
1. Internautica International boat show 2019 i 2020 u Sloveniji.
2. Cannes Yachting Festival 2019 i 2020 u Francuskoj
3. Monaco Yacht Show 2019 i 2020 u Monaku
4. FT Lauderdale International Boat Show 2019 u SAD-u
5. Boot Dusseldorf 2020 i 2021 u Njemačkoj
6. Dubai International Boat Show 2020 u u Ujedinjenim Arapskim Emiratima.

CIjevi projekta

Cilj ovih susreta je prezentiranje i otkrivanje novih proizvoda i usluga, pronalaženje novih poslovnih partnera i novih poslovnih mogućnosti. Također, svrha je prezentiranje časopisa Yachts Croatia na stranom tržištu novim čitateljima (s obzirom na dvojezičnost časopisa) i oglašivačima. Kako su proizvodi koje prezentiramo u našem časopisu, namijenjeni imućnijim kupcima željnih kvalitetnih i luksuznih proizvoda, kao našoj ciljnoj skupini, planirano je izlaganje na sajmovima i zemljama na kojemu je veliki broj takvih klijenata. Također, predstavlja se i djelatnost grafičkog dizajna na međunarodnom tržištu.

Realizacijom projekta

Ključna aktivnost projekta je 1. Nastup na međunarodnim sajmovima unutar koje se planira posjet i izlaganje na navedenim internacionalnim sajmovima. Na svaki od sajmova će otići po dvoje zaposlenika prijavitelja. Također, u svrhu što bolje prezentacije društva planira se napraviti promotivne materijale.
Također, potrebno je spomenuti i drugu aktivnost, Istraživanje inozemnog tržišta, unutar koje će društvo angažirati stručnu uslugu analize tržišta na kojima se planira širiti poslovanje, a koje će prvenstveno identificirati potencijalne klijente.
Glavni rezultat projektnih aktivnosti je „Predstavljena usluga Yachts International na međunarodnim sajmovima“ te povećanje prihoda od prodaje i izvoza.